Kluczową kwestią w przypadku tego projektu było stworzenie odpowiednich wrażeń estetycznych przy jednoczesnym zapewnieniu maksymalnej wartości użytkowo – funkcjonalnej strony internetowej. Patrząc przez pryzmat grupy docelowej – inżynierów logistyki, kierowników zakładów produkcyjnych i lean manager-ów ważna jest przede wszystkim przejrzystość treści i łatwość jej wyszukania; chcieliśmy jednak aby wizualnie strona www stanowiła wartość dodaną na tle konkurencji.
WEB
EDITORIAL
Szeroki zakres asortymentu produktowego – wyposażenia dla logistyki wewnętrznej zakładów produkcyjnych chcieliśmy przedstawić w lekkiej, przejrzystej formie. Katalogi firmy podkreślają walory produktów, jednocześnie nie są przesycone danymi technicznymi, które w przypadku tej bardzo specyficznej branży każdorazowo ustalane są z klientem.
Wizualizacje 3D
Kluczowe z punktu widzenia zakresu asortymentowego oraz zrobienia pozytywnego wrażenia na odbiorcy było wykonanie setek renderów – wizualizacji 3d produktów oraz ich prezentacji użycia, w celu uzmysłowienia klientom potencjalnych korzyści z ich zastosowania.